58

 هرچه زیبایی ، خوبی که دلم تشنه اوست.

 

مثل گل،صحبت،دوست

 

مثل،پرواز،کبوتر،می و موسیقی،مهتاب و کتاب

 

کوه،دریا،جنگل،یاس،سحر

 

این همه یک سو

 

یک سوی دگر.....چهره ی همچون گل تازه ی تو!

 

دوست دارم همه را لیک

 

هیچ کس را نه به اندازه ی تو... 

 

    (فریدون مشیری) 

 

  +مخاطب خاص...

نظرات 7 + ارسال نظر
خواب گو 13 مرداد 1392 ساعت 15:29 http://www.khabgoo.com

سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

سلام...ممنون
شما هم وبلاگ سرگرم کننده ای دارید... :)

باغبان 13 مرداد 1392 ساعت 15:36 http://laleabbasi.blogfa.com

خدا شانس بده
خوش به حال مخاطب خاص

امیدوارم همیشه همیشه دلت هم مثه وبلاگت سرشار از این حسهای دوست داشتنی باشه

ممنونم باغبان جانم

در مورد این خونه که لطف داری

و چه آرزوی نابی..مرسی

فرشته 13 مرداد 1392 ساعت 16:25

چهره ی همچون گل تازه اش نصیب هر روزه ات بانو ...و دوستت دارم هایت در پناه نگاه مهربان خدا ...

مرســـــــــــــــــــی عزیزمتصور آرزوهای خوبت هم شیرینه چه برسه به تحققشون آرامش و عشق نصیبت باشه الهی

جعفری نژاد 13 مرداد 1392 ساعت 18:14

واسه پست های "مخاطب خاص" دو کار از دستم بر میاد

سکوت و آرزوی خووووب

چه کار خوبی برادر جان..این بهترین کاره

و ممنون که برام آرزوی خوووب داری...آرزوی خوب از طرف یه برادر مهربان و شفیق آدمو لبریز از آرامش میکنه

عاشقانه های شما و روناک بانو مستدام

قاصدک 13 مرداد 1392 ساعت 18:32 http://adambarfi-167.blogfa.com

سلاااام
به به خوش به حال اون مخاطب خاص :)))

سلاااام عزیزم

فرشته 19 مرداد 1392 ساعت 20:07

سلام نرگس جان

سلام فرشته عزیزم
خوب شد کامنت گذاشتی
جواب خصوصیهاتو خواستم بدم.ولی هرچی ایمیل میزنم بهت،نمی دونم چرا رد نمیشه.آدرسو با دقت و درست میزنم ولی نمیدونم چشه

فرشته مهربانم...عزیز دلم تو چقدر مهربان و خوبی..چقدر حس خوب به آدم میدی و همه ی اینا چه بی توقع و زیبا

مرسی که هستی...در اون مورد هم دیگه شکست نفسی کردیا...تو خیلی بهتر از من میتونی عمل کنی
ولی چشم منم به نوبه خودم وظیفمو انجام میدم

چه خوب که کامنت گذاشتی و میتونم اینجا جوابتو بدم

خیلی مهربونی فرشته جانم..خیــــــــــــــــــــــــلی

سلام نرگسی
من این پستت رو از همون اولش که نوشتی خوندم... ولی خب مخاطب خاص داشت... این شد که بازتاب خوندنم رو تو ندیدی چون نگفتم... اما حالا میگمت... بازتابش یه لبخند بود و یه آرزوی از اون ته توهای دلم که الهی بشود آن چیزی که می خواهی بشود...

اما الان واسه یه چیز دیگه اومدم اینجا
داشتم یه آهنگی رو میشنیدم... همین جور الکی حالم خوب شد... من همیشه اینجور وقت ها یا وقتایی که یه صحنه ی خیلی خوشگل میبینم یا یه غذای خیلی خوشمزه می خورم یا این جور چیزا، یاد اونایی میفتم که دوستشون دارم... و مخم تاب برمیداره تا یه راهی رو پیدا کنم که اونا رو هم شریک کنم...
خلاصه... این آهنگ حال خوب کُنه رو که میشنیدم یکهو یاد تو افتادم... ولی دیگه مخم تاب برنداشت واسه راه دسترسی بهت، چون وبلاگت همین جاهاست... البته به احتمال زیاد، شنیده باشیش... اما فکر کنم در اون صورت هم شنیدن مجددش خالی از لطف نباشه... خلاصه اومدن اینو بدم و برم... شب و روزت خوش از نوع پرتقالیش...

http://s2.picofile.com/file/7889417090/Mohammad_Alizadeh_Halamo_Ziba_Kon.mp3.html

سلام سارا جانم
ممنون بابت دعاهای از ته دلت عزیزم...الهی بهترینها هم برای تو باشه
جالبه که اون مخاطب خاص اینجارو نمی خونه،ولی خب میدونه...

این از تک بودن و ماه بودن توء که میخوای حسهای خوبتو با دیگران شریک بشی
آهنگ را نشنیده بودم...مرسی بابتش خیلی زیااااااااااد
بی اغراق حال من را هم خوب کرد...نمیدونم چه جوری از مهربونیت تشکر کنم عزیزم

در مورد اون مخ تاب برداشتن هم بار آخرت باشه با "سارا" از نوع پرتقالیش بد حرف میزنیااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد