81

دو چیز شما را تعریف می کند:


بردباریتان وقتی هیچ چیز ندارید،


و رفتارتان وقتی همه چیز دارید...

نظرات 3 + ارسال نظر
باغبان 25 اسفند 1392 ساعت 22:40 http://laleabbasi.blogfa.com

بردباری لیاقت میخواد
آخرین بار چندوقت پیش بود که رفتم تو حیاط سرمو بلند کردم سمت آسمون رو به ستاره ها که چشمک می زدند به خدا گفتم از ته دلم گفتم خدا دیگه نمی کشم...
از اون روز یه حسی دارم یه چیزی مثه شکستن مثه تموم شدن مثه...
بردباری لیاقت می خواد

میدونی باغبانم،
تو شرایط سخت هممون ناچار به بردباری هستیم،حالا چه بگیم طاقت دارم،چه بگیم بریدم...در نهایت چاره ای جز بردباری نداریم

فقط اون گفتگو با خدا انگار آروممون می کنه

پس به هرکسی که مشکلی میده،لیاقت بردباری را هم میده..و تو هم مثل همه لیاقتشو داری

الــــی ... 29 اسفند 1392 ساعت 00:08 http://goodlady.blogsky.com/

عاااااااااااااااااالی بود

خیلی قشنگ بود نرگس :)


قشنگ خوندی عزیزم

یکی از همین مریمی ها 29 اسفند 1392 ساعت 15:37

واقعن گل گفتی نرگسی جون

سلام مریم عزیزم

گل خودتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد