95

سلام به همه ی دوستان عزیز


سال نو بر همگی مبارک


امیدوارم سال بسیار خوبی را در پیش رو داشته باشید.


لحظات سرشار از آرامش و لذت و شادی در انتظار همگی باشه.



متاسفانه فرشته ی عزیز در این روزهای ابتدایی سال نو پدر بزرگوارش را از دست داد.


تصمیم گرفتم  یک ختم قرآن برای آرامش هرچه بیشتر روح این پدر بزرگوار بخونیم.


از دوستانی که تمایل به شرکت در این امر را دارن،خواهشمندم در کامنتها


جزوی از قرآن را که تمایل به خواندن آن دارند بنویسند...پیشاپیش از همکاری همگی تشکر میکنم.


+برای فرشته ی عزیزم از خدا صبر و برای روح  پدر بزرگوارش آرامش از درگاه خدا میخوام.



بعدانوشت:متشکرم از همه عزیزانی که همراهی کردند.

امیدوارم درکنار عزیزانتون شاد باشید.

بقیه ی جزءها توسط دوستان فرشته قرائت گردید.


نظرات 11 + ارسال نظر
دل آرام 17 فروردین 1394 ساعت 22:22 http://delaramam.blogsky.com

من جزء 30 رو میخوندیم. به نیت آرامش روح همه رفتگان به خصوص پدر فرشته نازنینم

خیلی ممنونم بابت لینک دل آرام عزیزم
قبول باشه

من هم جز 29.

قبول باشه
ممنونم آرزو خانم

سمیرا 18 فروردین 1394 ساعت 12:49

من جزء اول را میخونم .

قبول باشه
ممنونم سمیرا خانم

الهام 18 فروردین 1394 ساعت 21:53

سلام... تسلیت می گم.خدا رحمتشون کنه...با اجازه من هم جز دوم رو می خونم.یا اگر هم انتخاب شده هر جزئی که شما بگید رو می خونم.

سلام
قبول باشه
نه کسی انتخاب نکرده..زحمتش با شما
ممنونم الهام خانم

محمد مهدی بازاری 18 فروردین 1394 ساعت 23:16

سلام

من هم جز سه را میخوانم

سلام
قبول باشه
ممنونم جناب بازاری

Sara 19 فروردین 1394 ساعت 00:21

سلام،
من جز ١٥ را مى خوانم

سلام
قبول باشه
ممنونم سارا خانم

A GH 19 فروردین 1394 ساعت 02:59 http://doctorshiri.blog.ir/

دوستانی که به هر دلیل امکان خوندن 1 جز براشون مقدور نیست

میتونن از این سایت استفاده کنند و ثواب قرائت اون 1 آیه رو به روح اون بزرگوار هدیه بدهند

http://www.1aye.ir/

ممنون از اطلاع رسانیتون

رویا 19 فروردین 1394 ساعت 14:39

سلام
من جز 4 را می خوانم.

سلام
قبول باشه
ممنونم رویا خانم

خورشید 19 فروردین 1394 ساعت 15:23

الهی بگردم برای فرشته.. خدا صبر بده.

من نمی تونم یه جزء کامل بخونم. سوره ی الرحمن و واقعه رو می خونم.

خدا رحمت کنه.

ممنون خورشید جان

نویسنده ی وبلاگ 21 فروردین 1394 ساعت 16:43

من و دوستانم
5..6..7..16..27..28

فروردین 25 فروردین 1394 ساعت 18:56 http://ashteroh.mihanblog.com/

منم هشت و نه و ده
قرین ِآرامش باشن ایشالا

سلام
قبول باشه انشالا
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد