88

چگونه لذت ببرید؟


اگر بچه باشید و آرزو نکنید کاش زودتر بروید مدرسه... می‌توانید از بچگی‌تان لذت ببرید.


اگر نوجوان باشید و آرزو نکنید زودتر دانشجو بشوید می‌توانید از نوجوانی‌تان لذت ببرید.


اگر هر درسی که خوانده‌اید اصرار نداشته‌ باشید که حتماً بروید سر کار می‌توانید از بیکاری‌تان لذت ببرید.


اگر دارید کار می‌کنید و آرزوی آخر هفته و تعطیلات نداشته باشید می‌توانید از کارتان لذت ببرید.


ولی اگر تعطیلات هستید و نگران تمام شدن‌اش نباشید می‌توانید از تعطیلات لذت ببرید.


اگر وسط مهمانی هستید اگر نگران این نباشید که دیگران راجع به شما چی فکر می‌کنند می‌توانید از مهمانی لذت ببرید.


اگر شروع کردید به رقصیدن به این فکر نکنید که رقص‌تان چه طور به نظر می‌آید می‌توانید از رقصیدن لذت ببرید.


اگر دارید زندگی می‌کنید و نگران این نباشید که وقتی مردید چه اتفاقی می‌افتد می‌توانید از زندگی‌تان لذت ببرید.


وقتی مردید چون چیزی نیست که نگرا‌نش باشید حتماً از مردن‌تان لذت می‌برید.


به طور خلاصه: اگر نگران چیزی نباشید می‌توانید از آن لذت ببرید.


اگر نگران این باشید که چرا لذت نمی‌برید یا چرا به اندازه کافی لذت نبردید عمراً از چیزی لذت نمى برید.


زندگی منتظر است یک لحظه ساکت بشوید تا بتواند با شما حرف بزند.


همین‌طور چهار زانو روبرویتان نشسته، چانه‌اش را به دست‌هایش تکیه داده و نگاهتان می‌کند.


فکر می‌کنید امکان دارد زبان به دندان بگیرید؟


(برگرفته از یک ایمیل..تاثیرگذار بود.گفتم همگی بخونیم )

نظرات 7 + ارسال نظر

یعنی درواقع اگه در زمان حال باشیم نه گذشته و نه آینده حتما از بودنمون لذت می بریم.
آب تنی در حوضچه ی اکنون

بله بهارم
تعبیر به جایی به کار بردی

فرشته 20 خرداد 1393 ساعت 16:30

و من دلخوشم به اینکه زندگی این روزها دستهایش را برایت باز کند و با تمام مهربانی ها در آغوشت بگیرد و برای این صبوریت، رویاها و آرزوهای قشنگ را برایت هدیه بیاورد ...
که تمام شود این اماها و اگرها و ای کاش ها ....
برایت کلی آرزوی خوب دارم ...
ممنونم نرگس جان...

وااای فرشته جان
ممنونم.خیلی ممنونم
من هم امیدوارم این روزها زندگی غافلگیرت کند با تحقق یک رویای دوست داشتنی

دل آرام 20 خرداد 1393 ساعت 22:56 http://delaramam.blogsky.com

من که تمام مدت نگران بودم... تازگی ها یکم داره وضعم بهتر میشه...

خوبه دل آرامم..خیلی خوبه
به همین روش ادامه بده
من هنوز خیلی درگیرم...باید بیشتر تمرین کنم

باغبان 21 خرداد 1393 ساعت 18:34 http://www.laleabbasi.blogfa.com

ممنونم نرگس جونم
سعی می کنم

خواهش می کنم عزیزم.
منم سعی می کنم
امیدوارم هر دوتامون موفق بشیم

باغبان 23 خرداد 1393 ساعت 16:45 http://www.laleabbasi.blogfa.com

عیدت مبارک نرگس جونم
ماچ ماچ

سلام باغبان عزیزم
عید تو هم مبارک
امیدوارم از صاحب این روز عیدی های خوب خوب بگیری

فرشته 23 خرداد 1393 ساعت 20:59

سلام نرگس جانم ...دیشب و امروز کلی بیادت بودم ...
منتظر خبرای خوب خوب هستم ...
دلت همیشه شاد و تنت سلامت ..
عیدت هم مبارک بانو..

سلام فرشته ی عزیزم
خیلی خیلی ممنونم از محبتت
عید تو هم مبارک
انشالا همیشه دلشاد باشی

مریم راد 24 خرداد 1393 ساعت 08:44 http://mmrad.blogfa.com

واقعن ها
یاد گرفتن در حال بودن تمام زندگی ایه
ممنون نرگس بانو :)

سلام مریم جان
زندگیت پر از حس های شیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد