90

جایی خواندم:


"ارزش یک احساس به شدت آن نیست،


به مدت آن است."


+بنظرم جمله ی کاملا صحیحیه

به نظر شما چطور؟

نظرات 23 + ارسال نظر
فرشته 16 تیر 1393 ساعت 10:28

ای جااااااااان...دوباره همون قالب قبلی ...من این رو دوست دارم ...چون اولین بار که اومدم اینجا این قالب بود..

منم سادگیشو دوست دارم

فرشته 16 تیر 1393 ساعت 10:54

فکرکنم کامنت قبلی یادم رفت سلام کنم..
سلام نرگس جان...
و اینکه ...
موافقم ...

سلام به روی ماهت

و اینکه

رهگذر 16 تیر 1393 ساعت 14:48

سلام دوست خوب
وب جالب دارین. به نظر من ارزش احساس میتونه به شدتش هم باشه. اینکه یک نفر رو واقعا و با تمام وجود دوست داشته باشی یا یک نفر با تمام وجود دوستت داشته باشه خیلی ارزشمندتر هم میتونه باشه. چون آسوده خاطر هستی که حداقل یک نفر هست که در هر شرایط میتونی بهش تکیه کنی و در هرشرایط حتی اگر کدورتی هم پیش بیاد و یا کوتاهی از هر طرف باشه دقیقا به دلیل همین شدت احساس هرگز تنهات نمیذاره و به سادگی از احساسش دست نمیکشه. البته که مدت هم اهمیت داره ولی به نظر من شدت از مدت مهمتره.
موفق باشید و التماس دعا

سلام رهگذر گرامی
ممنون.شما لطف دارید
نظرتون محترم و ارزشمنده..من هم برای شدت احساس اهمیت قائل هستم.و فکر میکنم یکی از پارامترهای مهم برای ارزشگذاری هست
ولی از بین "یک احساس آتشین کوتاه مدت" و "یک احساس آرام همیشگی" دومی را انتخاب می کنم.
شما هم موفق باشید

باغبان 17 تیر 1393 ساعت 23:44 http://www.laleabbasi.blogfa.com

خب من هم شدتشو دوست دارم هم مدتشو!!

باغبان عزییییزم
البته که هر دوش مهمه
ولی اگه قرار باشه انتخاب کنم اون احساسی که همیشگی تره انتخاب میکنم تا اونی که شدیدتره
برات احساسهایی از هر جنسی دوست داری آزو میکنم دوست خوبم

بهارهای پیاپی 19 تیر 1393 ساعت 14:29

من برای ارزشیابی احساس هم به شدتش توجه می کنم هم به مدتش

بهار نازنینم
برای من هم هردوتاش از معیارهای ارزشیابی احساسه.
ولی در کنارش فکر میکنم روی یک احساسی که همیشگی باشه بهتر میتونم حساب باز کنم تا احساسی که شدیدتره
احساسات ناب تقدیمت

دل آرام 20 تیر 1393 ساعت 14:23 http://delaramam.blogsky.com

نمیدونم واقعا... شاید یک احساس انقدر شدید باشه که مثل تب 40 درجه سریع فروکش کنه. خب در این صورت بی ارزشه. و از طرفی شاید یه احساس مدتها ذهن رو درگیر کرده باشه، اما بی حاصل، اما بی نتیجه. در این صورت هم بی ارزشه...
اما اره الان که خوب دقت میکنم میبینم یه احساس اگه طولانی مدت وجود داشته باشه ارزشمندتره...

دل آرام نازنینم
احساسات پاک و داغ و دائمی برات آرزومندم

فرشته 23 تیر 1393 ساعت 11:09

سلام نرگس جان...

سلام فرشته جان

فولیا 23 تیر 1393 ساعت 16:23 http://foliya.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
وب جالب و مختصری دارین خوشحال میشم به منم سری بزنین.
به نظر من هر دو به یک اندازه ارزش داره. یعنی هم مدت احساس و هم شدت اون. خب اینم یه نظره

سلام دوست گرامی
ممنونم.شما لطف دارید.
بله اینم نظریه و محترم و با ارزش

الـــی ... 24 تیر 1393 ساعت 11:13 http://goodlady.blogsky.com/

آن را که عیان است چه حاجت به بیان است...؟

سلام الـــــی عزیزم
خب حالا شما عیانتو بیان کن

فولیا 25 تیر 1393 ساعت 17:46 http://foliya.blogsky.com/

دوست داشتن آدمها را می توان

از تـــوجه آنها فهمید
وگرنه حرف را که همه می توانند بزنند...

پائولو کوئلیو

بله
اکثرا پائولو راست میگه

طاها 27 تیر 1393 ساعت 02:22 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

یه ضرب المثلی هست که میگه تب تند زود به عرق میشینه...جمله ای که شما نوشتین هم یه جورایی شبیه به این ضرب المثله

شاد باشید و سلامت از نوع مدت دارش

سلام

بله یه جورایی باهم همخوانی دارن.پس شما هم به مدت اهمیت بیشتری میدین تا شدت

ممنونم.شادی و سلامتی برای شما هم باشه

چه جملۀ خوبی
آره منم موافقم

اصلا فکر میکنم چیزی که خیلییییییییی شدیده کمتر پیش میاد که مداوم باشه و در دراز مدت میخوره تو ذوق آدم
اما احساسی که منطقی تر و با شدت کمتریه میشه به تدوامش بیشتر امیدوار بود!

همون آهسته و پیوستۀ قدیمی ها :دی

سلام اردی عزیز.خوش آمدی
خب خوشحالم که تو هم با مدت موافقی تا شدت

میدونستی من خواننده ی خاموش وبتم؟مخصوصا اون قسمت عکس روز
لبخندهای پیوسته سهمت باشه از این دنیا

قاصدک 29 تیر 1393 ساعت 12:14

سلام :)

کاملا موافقم

سلام قاصدک جان :)

خوبه که موافقی

حالت چطوره؟خوبی عزیزم؟

کیوسک 6 مرداد 1393 ساعت 12:35 http://platonic.blogfa.com/

احساسات خیلی ارزشمندند اگر
مدام سرکوبشان نکنیم ..

بله رها جان...هر احساسی ارزش خودشو داره

قاصدک 6 مرداد 1393 ساعت 13:02

سلام مجدد نرگسی بانو :)
ممنونم عزیزدل
الحمدلله خوبم
شما خوبی خانوم معلم؟

سلام قاصدک جان
منم خوبم عزیز دلم.
فعلا در تعطیلااااات و استراحت مُخ به سر می برم

فرشته 6 مرداد 1393 ساعت 15:57

سلام نرگس جانم ...

خوبی عزیزم؟
الهی که هر کجا هستی خوش و سلامت و شاد باشی .

سلام عزیزم...ممنونم
انشالا که تو هم دلشاد و سلامت باشی...همیشه

اردی بهشتی 6 مرداد 1393 ساعت 20:31 http://tanhaeeeii.blogfa.com

عه نمیدونستم
چه جاااالب (:

الی... 8 مرداد 1393 ساعت 15:06 http://goodlady.blogsky.com/

عیدت مبارک باشه نرگس

باشه ؟:)

سلام الــی حان
ممنونم از تبریکت
عید تو مبارک..خیلی خیلی مبارک

فولیا 9 مرداد 1393 ساعت 09:22

مراقب باش !
وقتی سوار بر تاب زندگی شدی
دست روزگار هلت می دهد..
ولی قرار نیست تو بیفتی !
اگر بی تاب نباشی وخودت را به آسمان گره زده باشی
اوج می گیری ....
به همین سادگی ......


ممنون از متن زیباتون

فرشته 14 مرداد 1393 ساعت 16:23

برای خود مهربونت

فرشته 16 مرداد 1393 ساعت 16:49

مرسی فرشته جان
مررررسی از خصوصیت

فرشته 26 مرداد 1393 ساعت 10:48

نرگس جان...خوبی دختر؟
حواسم هست خیلی وقته اینجا نیستی ها ...

روز و روزگارت قشنگ دختر ..

خوبم فرشته جان و کمی درگیر
از لطفت ممنونم

دل آرام 31 مرداد 1393 ساعت 22:48 http://delaramam.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد