86

روزی مردی داخل چاله ای افتاد و بسیار دردش آمد ...


یک روحانی او را دید و گفت :حتما گناهی انجام داده ای!


یک دانشمند عمق چاله و رطوبت خاک آن را اندازه گرفت!


یک روزنامه نگار در مورد دردهایش با او مصاحبه کرد!


یک یوگیست به او گفت : این چاله و همچنین دردت فقط در ذهن تو هستند در واقعیت وجود ندارند!!!


یک پزشک برای او دو قرص آسپرین پایین انداخت!


یک پرستار کنار چاله ایستاد و با او گریه کرد!


یک  روانشناس او را تحریک کرد تا دلایلی را که پدر و مادرش او را آماده افتادن به داخل چاله کرده بودند پیدا کند!


یک تقویت کننده  فکر او را نصیحت کرد که : خواستن توانستن است!


یک فرد خوشبین به او گفت : ممکن بود یکی از پاهات رو بشکنی!!!


سپس فرد بیسوادی گذشت و دست او را گرفت و او را از چاله بیرون آورد...!


      آنکه می تواند انجام می دهد و آنکه نمی تواند انتقاد می کند


جرج برناردشاو

نظرات 8 + ارسال نظر
باغبان 9 اردیبهشت 1393 ساعت 23:14 http://www.laleabbasi.blogfa.com

آخ نرگس
تو این لحظه دلم می خواست می تونستم دست چند نفر رو بگیرم
کاش می شد
کاش انقدر حقیرو ناتوان نبودم
کاش...

سلام باغبان جان
این چه حرفیه؟ناتوان نیستی...هیچ وقت
حتی اگر کمک چندانی نتونیم برای دیگران انجام بدیم،دعا که می تونیم براشون کنیم.هوم؟

فرشته 11 اردیبهشت 1393 ساعت 23:40

سلام خانم معلم عزیز...
سلام نرگس جان...
تبریک میگم روز معلم رو ...و آرزومندم که تمام لحظه های زندگیت سرشار از توانایی و نشاط و شادی باشه و امید.

سلام فرشته ی عزیز
ممنونم بابت محبتت...مرسی عزیزم

لحظات تو هم شاد و آرام

من که میگم تقصیره شهرداری بود باس برم یه کامیون خاک بیارم چاله رو پرش کنم

تا من میرم کامیون خاک بیارم یکی این یارو رو بیاره بیرون اگه دلش خواست

اگه هم نخواس بذار اون توی بمونه :)

راسی روزتون هم مبارک

:)

ممنون الــــــی جان

باغبان 15 اردیبهشت 1393 ساعت 23:35 http://www.laleabbasi.blogfa.com

eeeeeeeeeeeeeeeeee
قبول نیست
من تولدتون یادم بود ولی یادم نبود روز معلم رو تبریک بگم
شرمسارم خانوم معلم
روزتون با کلی تاخیر مبارک
عوضش تولدتونو پنج روز زودتر تبریک می گم این به اون در
تولدت مبارک نرگس مهربانممممممممممم

اشکالی نداره عزیزم.دشمنت شرمنده.این چه حرفیه آخه..تو هروقت تبریک بگی،من کلـــــــــــی ذوق می کنم

برای هردوتا تبریک یه دنیا ممنون باغبانم

+ببخشید دیر تایید کردم.دو سه روزی نبودم و امروز هم بلاگ اسکای باهام قهر بود!!!

باغبان 19 اردیبهشت 1393 ساعت 23:42 http://www.laleabbasi.blogfa.com

تولدت مبارک نرگس مهربانم...
بهترین آرزوها رو برات دارم خانم معلم عزیزم

باغبان عزیــــــــــز و مهربانــــــــــم،ممنونم

خوشحالم که امسال هم اینجا هستی کنارم.بهترین ها برای تو هم باشه الهی

فرشته 23 اردیبهشت 1393 ساعت 12:59

نرگس 20 ...خانم خانما...تولدت مبارک ..مبارک...
الهی که امسال قشنگ ترین سال زندگیت باشه...پر از شادی و عشق و امید ...بهترین حال ها و روزها رو برات آرزو دارم ...
پر از عطر خوش نرگس...

+خوش اومدی به دنیا دختر اردیبهشتی مهربون...

سلام فرشته جان
خیلی خیلی ممنونم بابت آرزوهای خوبت

مرسی که اینقــــدر

دل آرام 26 اردیبهشت 1393 ساعت 12:55 http://delaramam.blogsky.com

خانم معلم نازنین، با شرمندگی فراوان روز معلم رو با اینهمه تاخیر تبریک میگم. "روز" خاص برای معلم ها فقط یه بهانه است، ما "سالهای" عمرمون رو مدیونشونیم...

دل آرامم...دشمنت شرمنده
ممنون عزیزم از تبریکت.تو هروقت تبریک بگی به دل من میشینه
فدای تو بشم با این دید قشنگت

فرشته 30 اردیبهشت 1393 ساعت 15:26

سلام نرگس جان...
خوبی دختر ؟

سلام عزیزم
خوبم ممنون.تو چطوری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد