89

زنان قــــــــوی،


دردهای خود را مانند کفش های پاشنه بلند می پوشند!


مهم نیست چقدر اذیت می شوند.شما فقط زیبایی آن ها را می توانید ببینید!!



+دلم میخواد کفش های زیبای پاشنه بلندمو با یه جفت کفش اسپرت معمولی عوض کنم.

   (نمیگم قوی هستم...که اگه بودم دلم اینو نمی خواست!!)

نظرات 12 + ارسال نظر
دل آرام 25 خرداد 1393 ساعت 23:18 http://delaramam.blogsky.com

چه جمله پرمفهوم و واقعی ای...
کاش هم قوی باشی و هم درد از وجودت دور...
سر و روی اینجا متفاوت شده. مبارکه

مرسی عزیز دلم...
ولی قوی بودن زیاد هم تو زندگی خیلی جالب نیست
گاهی دلت میخواد مثل یه دختربچه اخم کنی و نازتو بکشن.
گاهی دلت میخواد بقیه فکر کنن نمیتونی و بیان کمکت
گاهی دلت میخواد یه نیروی قوی تو رو تو آغوشش بگیره و بگه بقیش با من

+ممنونم قالب قبلی با اینکه بهار بود یه کم سنگین و خاکستری بود
البته به زیبایی قالب تو عزیز دلم که نمیرسه

فرشته 26 خرداد 1393 ساعت 00:35

سلام نرگس جان...
اول اینکه قالب نو مبارک..

سلام به روی ماهت

ممنون فرشته ی عزیزم از تبریکت
دیگه این خونه ی ناقابل برای خوندن باید یه کم به خودش برسه که یکی رغبت کنه بیاد درشو بزنه

فرشته 26 خرداد 1393 ساعت 00:38

قوی بودن هم همیشه خوب نیست ...راست میگویی...

تو هم تجربشو داری...می دونم

فرشته 26 خرداد 1393 ساعت 14:31

اصلا هم این خونه ناقابل نیست ...
کلی خاطره داره لااقل برای من ...
تازه یک آدم نازنین اینجا می نویسه که خیلی برامون عزیزه ...

الهی که با کفش های پاشنه بلندت در کمال آرامش و آسایش و زیبایی قشنگ ترین رقص های زندگیت را بکنی و با کفش های اسپرتت دست در دست ...(...) در آغوش خوشی و خوشبختی و شادی قدم بزنی ...

تو لطف داری فرشته جان

دعاهای قشنگت لبخند میاره به لبم...یه لبخند پت و پهن

لبخند به دلت باشه فرشته

باغبان 27 خرداد 1393 ساعت 16:31 http://www.laleabbasi.blogfa.com

...

سلام باغبان جان
برای تفسیر این سه نقطت چیزای زیادی به ذهنم میاد
ولی نمیدونم کدوم درسته
برام میگی منظورتو؟

باغبان 28 خرداد 1393 ساعت 16:18 http://www.laleabbasi.blogfa.com

میدونی نرگس جونم چندبار نوشتم ولی نشد اونچیزی که می خواستم بگم
در نهایت فقط شد همون سه نقطه
می دونی قیاس جالبی بود ولی اون جمله آخرت ...
شاید اونی که کفش اسپرت میپوشه کمر درد شدید داره شاید مشکل زانو داره شاید.... با عوض کردن کفش مشکل حل شدنیه؟
اینجوری انگار صورت مساله داره پاک میشه
جسارت منو ببخش دارم درس پس میدم همه اینا رو از خودت یاد گرفتم هنوز هروقت وبلاگمو باز می کنم اون کامنتت که برام نوشتی خدا دستی رو که بگیره هرگز رها نمیکنه اول از همه میاد جلو چشمم. خدا دستتو گرفته نرگس پس با همون کفشهای پاشنه بلند زیبا بهش اعتماد کن و قدم بردار
یکی هم اینجا هست که همیشه برات دعا می کنه
شاد باشی عزیزم

فدای مهربونیت باغبانم
ولی منظور من این بود که کمی از این مشکلات دور بشم...یعنی برای مدتی(حالا هرچند کم)کفشمو عوض کنم و سرخوشانه با کفشای اسپرتم بدوم و بازی کنم
وگرنه که پوشیدن اون کفشا لازمه ی بزرگ شدن و جلو رفتنه
ما مظیع اوستا کریم هم هستیم

قاصدک 30 خرداد 1393 ساعت 23:50 http://adambarfi-167.blogfa.com/

چقـــــدر خوب بود این جمله :)
خیلی چسبید بهم

نوش روانت
ولی امیدوارم خیلی هم وصف حالت نباشه

دل آرام 1 تیر 1393 ساعت 22:24 http://delaramam.blogsky.com

ممنونم از گل دل آرامم
تو خودت گلی

فرشته 5 تیر 1393 ساعت 23:13

سلام نرگس جانم ...
خوب باشی الهی همیشه دختر ..

سلام فرشته جان..ممنونم
خوبی و شادی برای تو هم باشه الهی

طاها 6 تیر 1393 ساعت 20:16 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
درد بی دردی علاجش آتش است...
کفش ها مهم نیستن،مهم پاها هستن که امیدوارم پاهای شما قدم های مستحکم و رو به جلویی بردارند
شاد باشید و سلامت

سلام جناب طاها
خوش آمدید..مفتخرم به حضورتون
ممنون از آرزوهای خوبتون.
دید خیلی قشنگی به این جمله داشتید.ممنونم
...درد بی دردی علاجش آتش است... خیلی وقته با صدای شهرام ناظری گوش نکردم
باید تو فولدرهای قدیمی دنبالش بگردم و روحمو تازه کنم

ممنونم ازتون...زیاد

afo 10 تیر 1393 ساعت 20:29 http://www.asimesar.blogfa.com

الـــی ... 13 تیر 1393 ساعت 19:06 http://goodlady.blogsky.com

الان یا من زن قوی نیستم یا درد ندارم کلن!!!

خدا رو شکر!!!

الــــــــــی
از اون نظر میگی؟
فکر کنم تورو اگه یه جفت کفش پاشنه بلندت بدن،پاشنه هاشو میشکنی و میپوشی و باهاش میدوی
میدونم پوشیدن کفش پاشنه کنده شده، به مراتب سخت تر از کفش پاشنه بلنده
ولی حسم میگه تو اینکارو میکنی
هوم؟
+راستی الــــــی جان،ممنونم که با وجود نت سهمیه ایت اینجا سر زدی
خیلی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد