۴۰

"برای ژولیت عزیزم،به بهانه ی پست قمارباز"  

 

 

آتشی نمی سوزاند "ابراهیم" را. 

 

و دریایی غرق نمی کند "موسی" را. 

 

کودکی، مادرش او را به دست موجهاى "نیل" می سپارد 


تا برسد به خانه ی فرعونِ تشنه به خونَش. 

 

دیگری را برادرانش به چاه مى اندازند 

  

سر از خانه ی عزیز مصر درمی آورد. 

 

مکر زلیخا زندانیش می کند 


اما عاقبت بر تخت ملک می نشیند.
 

ازاین "قِصَص" هنوز هم نیاموختی؟!
 

که اگر همه ی عالم قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند
 

و خدا نخواهد،نمی توانند. 

 

او که یگانه تکیه گاه من و توست!  

  

پس: 


به "تدبیرش" اعتماد کن 


به "حکمتش" دل بسپار 

 

به او "توکل" کن... 

نظرات 4 + ارسال نظر
جعفری نژاد 8 اردیبهشت 1392 ساعت 08:39

موافقم آبجی خانوم

سلام
اصلا توکل نکنیم چیکار کنیم؟
خوبید شما؟ :)

باغبان 8 اردیبهشت 1392 ساعت 10:48 http://laleabbasi.blogfa.com

"که اگر خدا نخواهد، نمی توانند"
چقدر خوبه که هستی نرگس مهربان :)

سلام باغبان عزیز
ممنون از لطفت :)
خوب ترش بودن شماهاست که مهربانید و صمیمی

سارا 9 اردیبهشت 1392 ساعت 05:04 http://sazesara.blogfa.com/

سلام
میگما... گاهی آدمو تو یه موقعیتایی قرار میدی ها... چی بگم؟... الان رأی من نسبت به پیام کلی این پست، ممتنعه... خدا کنه که همه ی اونایی که توکل میکنن جواب اعتمادشون رو بگیرن...
اما رأیم نسبت به مهربونی تو بیست بیسته...
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سه شنبه.... ... ببخشید یه لحظه یادم افتاد، ذوق زده شدم...

سلام عزیزم
وقتی با همه وجودت توکل کنی نتیجه بخشه

قربون ذوق کردنت...ای کاش همونجوریکه میخوام بشه

بابت خود ۳شنبه هم ممنون انرژی های مثبتت هستم

ژولیت 11 اردیبهشت 1392 ساعت 01:11 http://migrenism.blogsky.com

فدات بشم آبجی نرگس مهربونم
فدای این همه مهربونی های کم نظیرت:*
دوستت دارم عزیزم:)

خواهش می کنم عزیزم
در واقع این متن خطاب به هممونه...ولی حس تو اون زمان بهانه ای شد برای نوشتنش

منم دوستت دارم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد