۲۶

Do you know the basic differenc beetween God and human 

 

God gives and gives and gives and 4gives

 

Human gets and gets and gets and 4gets 

نظرات 5 + ارسال نظر
ژولیت 26 دی 1391 ساعت 20:47 http://migrenism.blogsky.com

هوممم

خوبی ژولیت جان؟
منتظر رونمایی از بازیت هستم...زیاااااد

جعفری نژاد 26 دی 1391 ساعت 20:50

اوهوم

پس شما هم تایید می فرمائین؟

خدا را شکر

سارا 27 دی 1391 ساعت 08:36 http://sazesara.blogfa.com/

Ok, on the assumption, you right, but what should i do that i don't want to forgotten...?

از وقتی کامنتتو خوندم تو فکر جواب سوالتم
جوابش خیلی سخته
یا باید مثل خدا همش ببخشی بی توقع
یا فقط با آدمهای خداگونه در ارتباط باشی

با توجه به پست آخری که نوشتی من فکر می کنم تو همیشه در ذهن همه ماندنی هستی...چون بی نهایت ساده و بی آلایش و مهربانی

از خاک... 29 دی 1391 ساعت 00:03

چه خوب که هستش..این خدا...در این سیاره رنج..وگرنه دق کرده بودیم...ما! آدم ها...

دلمان به همین خدا خوش است
به بودنش
و دلمان به بودن آدمهای خوب و زلالی مثل شما
حالتون خوبه؟

سارا 29 دی 1391 ساعت 21:30 http://sazesara.blogfa.com/

این نظر لطفتونه دوست خوبم
شما که خودت مهربونی، همه رو مهربون می بینی
البته امیدوارم به خوبی در ذهن دوستانم بمونم.

و مطلبی که گفتید: ببخشش، بی توقعی، خداگونه بودن،... خیلی سخته، نه؟

روزهایت به رنگ پرتقال
به عطر پوست پرتقال
و به طعم آب پرتقال

مطمئن باش سارای عزیز که به خوبی،مهربانی،و پرتقالی رنگ در ذهن همه ماندگاری

آره عزیزم...خیلی سخته.من که مرتب کم میارم تو این زمینه و هی به خودم هشدار میدم

وای سارا جان.چه آرزوهای قشنگ و دلچسبی...اونقدر صادقانه نوشتی که دارم رنگ و عطر و طعمشو حس میکنم
خیلی خیلی ممنونم....انرژی مثبت بی نظیری بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد