۲۲

حاصل ضرب توان در ادعا مقداری است ثابت . 

 

هرچه توان انسان کمتر باشد ادعای او بیشتر است، 

 

و هرچه توان انسان بیشتر شود ادعایش کمتر می شود.

 

                (دکتر حسابی)

نظرات 9 + ارسال نظر

وای از دست انسانهای پرمدعا

جعفری نژاد 7 دی 1391 ساعت 16:41

آبجی خانوم ، میشه لطفن به دکتر حسابی بگین بنده کل یوم یه مثال نقض از این اصل حیرت برانگیز و قابل تاملشون هستم :

" نه ادعا دارم ، نه توان "

به عبارتی یک عدد سیب زمینی یا به قولی " دیب دمینی "

خوبی نرگس جان ؟ سازی خواهر ؟

سلام جناب
نه دیگه..اومدی نسازیا
شما جزء افراد بی ادعای توانمندی هستین که می شناسم
و از این آشنایی بسیار خرسندم
بی اغراق و بی تعارف اینو میگم...
امیدوارم بتونم منم اینگونه باشم

منم خوبم ...ممنون از احوالپرسیت

راد 7 دی 1391 ساعت 20:32 http://mmrad.blogfa.com

ما این را برای جمع اینجا خوندیم
همه مستفیضیده شده
سر به تایید تکانیده
و خولاصه همه دارند در مورد این موضوع صوبت می کنن الان

من به شخصه متشکرم :)

سلام..خوش آمدید
منم به شخصه متشکرم بابت لبخندی که نشوندین

از خاک کم.. 7 دی 1391 ساعت 21:23

درخت پربار سر به زیر است؛ منطقی..سپاس

سپاس از حضور شما

خوبید جناب؟

روحشون شاد
دقیقا میخواستم حرف "از خاک کمتر" عزیز رو بزنم که دیدم خودشون نوشتن و تکرار مکررات ...
ممنون نرگس عزیزم برای این انتخابهای قشنگت .

ممنون از تو دل آرام عزیزم برای حضور قشنگت

الهام 8 دی 1391 ساعت 10:43 http://dolfin222.blogfa.com

ادعایی نداریم به خدا ولی توانمونم متمایل به صفر شده.....

ادعا که می دونم نداری عزیزم
ولی توانتو دست کم نگیر...تو می تونی

ژولیت 8 دی 1391 ساعت 11:48 http://migrenism.blogsky.com

چه معادله ی باحالی
بوووووووس واسه آبجی نرگس خودم
کلی دوستت دارم

سلام ژولیت عزیزم
بالاخره اومدی اینجا...هزارتا مرسی
منم دوستت دارم عزیزم
می بوسمت

همان حکایت بار درخت و سر به زیری شاخه ست.

اوهوم

بهار جان.خوبی؟

خوبم نرگس جان. در این زمستان زیبا مگه میشه خوب نبود؟

خدا راشکر
زمستان فوق العاده ای داشته باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد