۱۸

خدایا! 

 

کاری کن دل آرام بگیرد...

نظرات 7 + ارسال نظر
جعفری نژاد 18 آذر 1391 ساعت 08:49

دل آرام " یارانه " بگیرد ؟
دل آرام در قرعه کشی بانک " جایزه " بگیرد ؟
دل آرام در " درس هایش " نمره ی بیست بگیرد ؟
دل آرام برای تمام بچه های این دور و بر " فلافل " بگیرد ؟
کدومش آیااااااااااا ؟

بابا آخه چرا ما رو تو این موقعیت قرار می دی آبجی خانوم ؟ آخه چرا ؟؟

:))


دل آرام هرچی دوست داشت بگیرد...فقط بگیرد(آیکون ۱ اصفهانی )
مرسی بابت لبخندی که نشوندی

سیمین 18 آذر 1391 ساعت 10:44

سلام نرگس عزیزم .خیلی خوش حال شدم کامنتت رو دیدم ممنون که به من سر زدی . بله به یاد همه بودم و برای همه دعا کردم اگه قابل باشم . خیلی دلم تنگ شده نرگش خیلی ... چه طور میشه روزا رو برگردوند ... دلم دور همی های روزای زنده بودن وبلاگم رو می خواد دلم همه تون رو می خواد ... ولی ... ولی
چه خبر نرگس جان خوبی ؟

سلام سیمینم.ممنونم عزیزم.قبول باشه

منم دلم حسابی برای خودت و وبلاگت تنگ شده.کاش دوباره راه مینداختی و مینوشتی
همه دوباره دور هم جمع می شیم اگه همت کنی
من منتظرم...

سعید 18 آذر 1391 ساعت 10:52 http://nemidunam23.blogsky.com/

اومد بنویسم:
دل آرام گیرد با یاد خدا..
دیدم نفر قبلی نوشته

اون که بله
منم به یادشم دیگه...باهاش دارم حرف می زنم

از خاک.... 18 آذر 1391 ساعت 11:28

خدایا!

خوبین جناب؟

آمین

ممنون عزیزم

yasna 18 آذر 1391 ساعت 22:29 http://delkok.blogfa.com

ان شالله که بگیرد ...

سلام.خوش امدید
ممنونم...خیلی ممنونم

دل آرام 6 بهمن 1391 ساعت 22:07 http://delaramam.blogsky.com

نرگس عزیزم
نازنینم
امروز خواستم آرشیوت را مرور کنم که اتفاقی این صفحه باز شد و با خواندن کامنت آقای جعفری نژاد کلی خندیدم . اما برای تو در همین لحظه ،همین آن ، یک دل ِ آرام آرزو دارم و رضایت

دل آرام عزیزم
ممنون بابت آرزوی ارزنده ات
به یه دلِ آرام خیلی نیاز دارم
خیلی زیاد..باز هم برام دعا کن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد