72

به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز را در تو تشخیص بدهد:


اندوه پنهان شده در لبخندت را


عشق پنهان شده در عصبانیتت را


و معنای حقیقی در سکوتت را...

نظرات 2 + ارسال نظر
دل آرام 10 آذر 1392 ساعت 23:34 http://delaramam.blogsky.com

پیدا میشه نرگس؟
من خودمم همچین آدمی نیستم، چجوری از دیگری انتظار داشته باشم؟

سلام دل آرام جان
آره عزیزم پیدا میشه..ولی سخت
میدونم کمیابند ولی نایاب نیستن
من خودم دوتاشونو دارم
برات چنین دوستی آرزو می کنم عزیزم
گرچه شک ندارم خود تو هم یکی از همین هایی

قاصدک 14 آذر 1392 ساعت 21:19

ســــــــــــلام :)
من واقعا شرمنده م نرگسی بانو
از اینکه این یکی دو ماهه همیشه میومدم و پست هاتو میخوندم اما کامنت نمیزاشتم
:)

این پست عالی بود
امیدوارم یه روزی پیدا کنم همچین آدمی رو

سلام قاصدک جان.خوبی؟
شرمنده برای چـی؟دشمنت شرمنده عزیزم
آخه مطالب اینجا اونقدرها هم قابل کامنت گذاری نیست :))

ممنونم عزیزم...صمیمانه امیدوارم هرچه زودتر چنین دوستی پیدا کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد