70


hamtaraneh.com


این عکس حس خوبی داره


طوری داره دعا می کنه،انگار به برآورده شدن آرزوش ایمان داره


دوست دارم اینجوری دعا کنم...با لبخند

نظرات 5 + ارسال نظر

آره واقعا حس خوبی داره. آدم دلش میخواد.

سلام بهارم
نصیب دلت همه ی حسهای خوب

قاصدک 18 آبان 1392 ساعت 19:56 http://adambarfi-167.blogfa.com

خیــــلی وقته که اینجوری دعا نکردم :(

سلام نرگسی:*

سلام قاصدک جان

پس دوباره تجربه اش کن که خیلی حس خوبی داره :)

فرشته 19 آبان 1392 ساعت 09:29

سلام نرگس جان ...
و من دوست دارم این طور فکر کنم که دعا و آرزوش برآورده شده و داره با تمام وجودش لبخند می زنه و تشکر می کنه ...
و ته ته دلش می گه ..خدایا می دونستم هوامو داری ...ممنونمممم

این لبخند ، لبخند رضایت ِ ...و آرزو می کنم که این لبخند رو روی لبهای خودت ببینم ...زود زود زود ...که تمام آرزوهای قشنگت برآورده شده باشند ...امیدوراممم...

سلام فرشته جان
اینجوری که تو میگی هم درسته...لبخند ِ رضایت
و من فکر میکنم اونقدر به برآورده شدنِ دعاش مطمئنه که از همین حالا داره لبخند میزنه...همون لبخند ِ رضایت

ممنونم از آرزوی قشنگت...انشالا برای تو هم همینطور باشه

دل آرام 19 آبان 1392 ساعت 11:58 http://delaramam.blogsky.com

خدا داره پیشونیش رو میبوسه...

دل آرامم
چه تعبیر قشنگی و چه حس خوبی پشتشه

باغبان 19 آبان 1392 ساعت 13:59 http://www.laleabbasi.blogfa.com

هم مطمئنه هم داره خودشو لوس هم میکنه برا خدا. آدم اینهمه کیف میکنه دارم فک میکنم
خدا چه کیفی میکنه وقتی اینجوری ازش میخوان
.
.
.

اینم تعبیریه باغبان عزیزم
آره خدا از چنین بنده هایی خیلی کیف می کنه
همونایی که به خدا مطمئن هستن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد