49

اسمش را میگذاریم 
 
دوســــــــــــــتِ مــــــــــــــجازی 
 
اما آنسو یک آدم  حقیقی نشسته 
 
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند 
 
وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد 
 
وقت می گذارد برایم ، وقت می گذارم برایش 
.  
.  
نگرانش میشوم 
 
دلتنگش میشوم 
 
دوستش دارم 
.  
.  
وقتی درصحبت هایم به عنوانِ دوست یاد میشود 
 
مطمئن میشوم حقیقی ست 
.  
.  
هر چند کنارِهم نباشیم 
 
هر چند صدای هم را نشنیده باشیم 
 
هر چند همدیگر را ندیده باشیم 
.  
.  
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم 
 
هرکجا که باشد مهم نیست 
 
مهم آن است که من همیشه به یادش خواهم بود 
 
و یاد و تمام خاطراتش در خاطرم خواهد ماند
.  
.  
برای همیشــــــــــــــه 
  
(برگرفته از یک ایمیل :) )
نظرات 7 + ارسال نظر

من با «دوست مجازی» مشکل دارم. چرا باید اسمشو بذاریم دوست مجازی؟ وقتی که مجازی نیست. بهتره اینطور بگیم: دوستی که در یک فضای مجازی با او رابطه داریم. یعنی فقط بستر ارتباط مجازیه وگرنه خود دوست که حقیقتی است انکار نشدنی.

بله بهارمواژه "دوست مجازی" شاید از اونجایی باب شده که از طریقی مجازی بهش می رسیمهرچند در اغلب موارد واژه مناسبی برای چنین دوستی هایی نیست.مثل خود تو که برای من همون آدم کاملا حقیقی پشت سیستمی.آدمی که از شادیهاش شاد میشم...براش آرزوی خوشبختی میکنمو حتی با برخی اتفاقات یا بودن بعضی جاها یاد خودش و پستهای زیباش می افتم

جعفری نژاد 28 خرداد 1392 ساعت 08:10

ما رو میگه هااا

حواست هس آیا آبجی خانوم؟!!

بله...بله
حواسم هست
و حواسمم هست که حال شما نسبت به هفته ی قبل کمی بهتر شده

شما که برادر حقیقی منم هستین
نیستین؟؟

باغبان 28 خرداد 1392 ساعت 09:17 http://laleabbasi.blogfa.com

"وقتی آنسو یک آدم حقیقی نسشته"!!
این خیلی مهمه مگه نه نرگس جونم؟؟؟
اینکه باور داشته باشیم آنسو یک آدم حقیقی نشسته

بله باغبانم.و همین باور هست که ما را شریک احساسات با اون "آدم" می کنه.شریک غم و شادیش

الهام 28 خرداد 1392 ساعت 17:41 http://dolfin222.blogfa.com

بنظر منکه دوستای مجازی خیلی بهترند تا دوستای واقعی...
برا من که اینطوره.... احتمالا برا نسل ما اینطوره...



توم خیلی دوست دارم. :)

اوهوم دوستانی که در این بستر مجازی پیدا می کنیم،انگار نقش واقعی تری تو زندگیهامون دارن.چون دوستی تو این محیط بی چشمداشته منم خیلی دوستت دارم الهام عزیزم

دل آرام 28 خرداد 1392 ساعت 19:48 http://delaramam.blogsky.com

من هم همیشه به یادت خواهم بود.

تو از بس که ماهی دل آرام عزیزم

قاصدک 28 خرداد 1392 ساعت 23:50

من توی این دنیای به ظاهر مجازی دوستایی دارم که حتی از خیلی از آشناهای این روزای زندگیم به من نزدیکترند و بیشتر دوسشون دارم

این بلاگ اسکای یه آیکن گل هم نداره تقدیم نرگسی بانو کنیم آخهما شرمنده

بلاگ اسکای شرمنده ی محبت تو.تو خودت گلی قاصدک عزیزمنمی دونی کامنت هات چه حس خوبی برام داره ممنونم ازت زیاااااااااد

جعفری نژاد 30 خرداد 1392 ساعت 11:37

شوما خواهر عزیز ما هستین

بی برو برگرد

واااای...ممنونم..خیلی ممنونم

باعث افتخاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد