۳۷

من به خودم قول میدهم: 


-آنقدر قوی باشم که هیچ چیز نتواند آرامش ذهنم را برهم زند. 


-هرکسی را که می بینم با او از سلامتی و خوشبختی صحبت کنم. 

 

من به خودم قول می دهم:


-کاری کنم که دوستانم احساس کنند گوهر ارزشمندی در درون آنهاست
 

-تنها به بهترینها بیندیشم ، تنها برای رسیدن به بهترینها کار کنم و  

 

  تنها انتظار بهترینها را داشته باشم .


من به خودم قول میدهم: 


-اشتباهات گذشته را فراموش کنم و تمرکزم را روی دستاوردهای بزرگ آینده بگذارم. 

 
-سیمایی بشاش داشته باشم و به هر آفریده ی زنده ای که میبینم لبخند ببخشم. 

 

من به خودم قول می دهم:


-آن قدر روی رشد خود وقت بگذارم که دیگر وقتی برای انتقاد از دیگران نداشته باشم.
 

-آن قدر آزاده باشم که فرصتی به نگرانی، 

 

 -آن قدربلند نظر که فرصتی به خشم ،

 

 -آن قدر قوی که فرصتی به ترس و  

 

-آن قدر خوشبخت که فرصتی به بدبختی ندهم. 

 

من به خودم قول می دهم:


-تصورم از خود نیک باشد و این را به جهان اعلام کنم؛نه با صدای بلند، 

 

  بلکه با کردار نیک. 


 -با این اعتقاد زندگی کنم که کل جهان طرف من است،

 

مادامی که به آن بهترینی که  در وجودم است ، وفادار بمانم. 

  

کریستین دی لارسن 

   

 

پ.ن:بخشی از یک ایمیل است که البته من به خودم قول می دهم.بخصوص جمله اول.


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم راد 12 فروردین 1392 ساعت 09:58 http://mmrad.blogfa.com

:) من هم قول می دهم
چقدر تاثیر گذار بود...
قول می دم .... قول قول :))


منم قول دادم به خودم...امیدوارم تا آخر سال زیر قولم نزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد