۳۲

 

خدایا من تسلیم!! 

 

به جملات مثبت دوباره روی میارم... 

 

"روزهای خوب خواهند آمد. 

 

شاید امروز، 

 

نه، 

 

اما سرانجام 

 

همه چیز درست خواهند شد."

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا 16 اسفند 1391 ساعت 20:41 http://sazesara.blogfa.com/

چی بگم...؟
... خواهد شد؟... کاش...

سلام نرگس جان
امیدوارم که درست بشه. اما ای بسا هم که نشه. اما به نظر من، هنر ما توی زندگی، در امروز زندگی کردن و حداکثر تلاش برای لذت از امروزه...
اگه از امروزم لذت نبردم، خیالی نیست، فردا رو واسه همین گذاشتن...

زندگیت خوب، همین...

سلام سارا جانم
این یک مورد نمیشه که نشه...
مرسی عززم برای آرزوی قشنگت
کل لذت امروز و فردا به همین خوب بودن زندگیه

زندگی تو هم خوبِ خوب عزیزم

دل آرام 16 اسفند 1391 ساعت 21:09 http://delaramam.blogsky.com

امیدوارم... امیدوارم درست بشه نرگس.
اصلا مگه میشه تو باشی و این همه دید مثبتت باشه و چیزی درست نشه...

مرسی دل آرامم
اینجوری که تو میگی امیدوارم،دلم آرام میشه عزیزم

مریمی 19 اسفند 1391 ساعت 09:08

عی بابا...
کو اون روز خوب...

من امیدوارم به آمدنش

برای تو و من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد