۳۱

چرا من هرکاری می کنم اوضاع بدتر از قبل میشه؟  

 

چرا هر راهی را امتحان می کنم باز به اون نتیجه مطلوب نمی رسم؟ 

  

من که هر راه را دوبار امتحان نمی کنم!!!  

 

چرا اون آرامش قبلی...اون عشق زلال از زندگیم داره میره و من هرچی بیشتر 

 

 دنبالش میرم ازم دورتر میشه؟ 

 

چرا باز موقعی که رها می کنم و فقط می شینم نگاه می کنم و سکوت می کنم 

 

 باز هم اوضاعم به همون شکل ادامه پیدا میکنه؟؟ 

 

دیگه از هرچی دعا و جمله مثبت و انرژی مثبته حالم بد میشه!!! 

 

خدایاااااااا 

  

منو می بینی؟

نظرات 7 + ارسال نظر
جعفری نژاد 11 اسفند 1391 ساعت 10:01

می بینه...
شک نکن

سلام

سلام

دیدن که می بینه...امیدوارم به بهتر و بیشتر دیده شدن!

خوبید شما؟

قاصدک 11 اسفند 1391 ساعت 13:07

هیچی نمتونم بگم من

بغض نکن قاصدک جان
نمیخوام ناراحتت کنم

سارا 11 اسفند 1391 ساعت 17:38 http://sazesara.blogfa.com/

همیشه همیجور بوده
وقتی که نخواد که بشه، نمیشه
نمیشه که نمیشه
ولی وقتی بخواد که بشه
حتی اگرم نخوام که بشه
بازم میشه
زور من کمه یا زور اون زیاده؟... نمی دونم

خدا هم به قول نیچه که انگار...

ای کاش زمان شدنش هرچه نزدیک تر باشه سارا جان

زور من احتمالا خیلی کمه...

نمی بینه

خوب چرا؟
مگه من بنده اش نیستم؟

نمی بینه


کاش ببینه...هرچه زودتر.

علی 16 اسفند 1391 ساعت 18:28 http://retired.blogsky.com

سلام
همدردیم

سلام
درد بدی است..

مریمی 19 اسفند 1391 ساعت 09:09

ایضن من


چه کنیم مریمم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد