۲۵

غنچه با دل گرفته گفت:زندگی لب ز خنده بستن است. 

 

 گوشه ای درون خود نشستن است. 

   

گل به خنده گفت:زندگی شکفتن است.   

 

 با زبان سبز راز گفتن است. 

   

گفت و گوی  غنچه و گل از درون باغچه بازهم به گوش می رسد. 

  

تو چه فکر می کنی،کدام یک درست گفته اند؟  

 

من فکر میکنم گل به راز زندگی اشاره کرده است.  

  

هرچه باشد او یک گل است، 

    

گل یکی دو پیراهن بیشتر از غنچه پاره کرده است...

                                                  (زنده یاد قیصر امین پور)

 
نظرات 6 + ارسال نظر
ژولیت 17 دی 1391 ساعت 00:12 http://migrenism.blogsky.com


آره خانوم معلم گلمممم
گل یکی دو پیرهن بیشتر زغنچه پاره کرده است:*
مرسی بابت اون انرژی مثبت صبحگاهی
با چسمان نیمه باز خوندمش و لبخند زدممممممممم
چسبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد:*

نوش جانت عزیزم
انشالا همه لحظاتت پر انرژی مثبت باشه

جعفری نژاد 17 دی 1391 ساعت 08:10

سلام و صبح به خیر خدمت آبجی نرگس " گل " خودم

ینی می خوای بگی بحران نا سازگاری نسل ها بین گل و غنچه هم جریان داره ... وا مصیبتا

سلااااام.
عجیب این سلامت چسبیداااا

من نمیگم که...جناب قیصر گفته...من نقل قول کردم

از خاک.... 18 دی 1391 ساعت 09:50

هرچه باشد،گل است

سعید 20 دی 1391 ساعت 20:22 http://nemidunam23.blogsky.com/

خیلی وقتا پیراهن بیشتر پاره کردن رو قبول ندارم.....

آره.همیشه مصداق نداره
ولی پیراهن بیشتر پاره کردن گل را قبول دارم

جعفری نژاد 24 دی 1391 ساعت 12:08

حواسم هست به نبودنت آبجی خانوم

امیدوارم سرت به خوشی گرم باشه و لبت به خنده شاد

کور خوندی اگه خیال کردی من آبجی نرگسم رو یادم میره

مرسی که حواست هست...یه دنیا مرسی

منم رفقای ناب اینجارو هیچ وقت یادم نمیره

دل آرام 24 دی 1391 ساعت 22:16 http://delaramam.blogsky.com

روی حرف قیصر امین پور نمیتونم حرف بزنم ...

هنوز هم "مرحوم" برایم بیگانه است .

منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد